<>
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

<>

هلمن الصعب ان تبحث عن الصداقه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مجرد احساس..................

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
@SAFIR EL HOB@
مشرف منتدى الفيديو كليب العربى
@SAFIR EL HOB@

المزاج : النت

مجرد احساس.................. Empty
مُساهمةموضوع: مجرد احساس..................   مجرد احساس.................. Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 12, 2008 9:57 am

اه يا لعبة الايام التى جعلت من ليس له قلب يملك انسانا يمتلكة و يقتل به الاحساس و امتلك دنيته الى كان لها رسومات و تخطيطات للحياة
انا كنت من اكتر الناس الى كانت تحب انها تسمع عن الحب بس الحب بقى عملة نقدية ملهاش لزمة زى الفلوس الناس بتنبهر لما تلاقى الميت جنية نزلت و تتنحس عليها و لما تنزل المتين جنية تموت عليها و ترمى الميت جنية حتى الحب بقى كده بقى الشاب من هنا يصاحب واحدة يمسك فيها بأدية و سنانة و لما البلية تلعب معاه يروح على غيرها عشان يعرف و يقول انا الواد الروش انا مكدبش انا كنت كده و صاحب بنات بالعبيط انما انا عرفت الدنيا ماشية ازاى لما سافرت النمسا عرفت ايه هيه العيشة الى المفروض الواحد يعيشها المفروض انا الواحد يقسم حياتة نصين النص الاول انه يكون الاول فى شغله و النص التانى واحدة تملى عليه دنيتة بس برده موجود احساس الحب انا لقيت النص الاول الى هو الشغل و ادفع نص عمرى لو لقيت واحدة تملى عليا النص التانى بدعى ربنا

قصه حقيقيه عن احد لصدقاثي.....
matrix
matrix

العمل/الترفيه : عايش ومرتاح
المزاج : عالى اووووى(اوعه القطر يا عم الحج)

مجرد احساس.................. Empty
مُساهمةموضوع: رد: مجرد احساس..................   مجرد احساس.................. Icon_minitimeالسبت سبتمبر 27, 2008 6:20 pm

انتا رائع واحساسك رائع
مشكوررررررر
مع تحيات اسرة المنتدn
matrix.....
http://matrix99.mam9.com

مجرد احساس..................
صفحة 1 من اصل 1